ALEX BRING PALM vs ERIK ANDERSSON

Tjenare allesammans Alex Bp här :) !

Jo jag har Erik's lösenord till bloggen, för jag hjälper honom lite med bloggen.. Så nu vet ni alla det :D haha .. Men i alla fall, det är så jävla roligt att komma in och glo på hans statistik och se att han bara är 1 000 läsare ifrån mig, den lilla jäveln :P haha !

Min blogg börjar bli uttråkad och tjatig, Erik är en ny bloggare i bloggvärlden och jag slår vad om att han innan den 14 aug då när jag flyttar till Norge att han är större bloggare än jag :) . Vilket jag tycker är roligt som f*n :D !

Min blogg stänger den 14 aug, kommer då länka min underdomän till erikshemlighet.blogg.se så alla som besöker på min blogg kommer automatiskt klicka in på Eriks :) ..

Tänkte bara ge er lite info, så Erik.. Hoppas det va okej att jag tog och gästbloggade ;*

overNout

http://alextalarut.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback